Βλέπουμε καθημερινά καταστήματα σαν αυτό, γεμάτα χρώμα, ζεστασιά και οικειότητα. Όλα είναι τοποθετημένα με τέτοιο τρόπο ώστε να μας προσκαλούν να εξερευνήσουμε και να απολαύσουμε την εμπειρία της αγοράς.
Το UX design ενός e-commerce store πρέπει να κάνει το ίδιο.
Όπως το φυσικό κατάστημα φροντίζει να έχει καλή ροή, να προσελκύει με την παρουσίαση των προϊόντων και να προσφέρει άνεση και αμεσότητα, έτσι και το e-commerce πρέπει να:
- Προσελκύει τον χρήστη με μια ελκυστική "βιτρίνα".
- Οδηγεί τον πελάτη εύκολα στα προϊόντα του, χωρίς κόπο.
- Παρέχει μια ζεστή, φιλική εμπειρία, που να κάνει τον πελάτη να νιώθει ότι βρίσκεται σε ένα γνώριμο και πάνω από ολα εύκολα κατανόητο περιβάλλον.
Tip of the Day: (Data & Insights) Οτι μπορούσε να καταλάβει ο πωλητής και ο ιδιοκτήτης του καταστήματος για την λειτουργική διάταξη του καταστήματος παρατηρώντας τους πελάτες, μπορείς να το δείς με σύγχρονα εργαλεία όπως Microsoft Clarity, HotJar, Optimizely etc.
Με μερικά απο αυτά και συμβούλευση απο ειδικούς, ξεκινήσε να κάνεις ένα Data driven UX. Να είσαι σίγουρος ότι αξίζει το χρόνο!
Thanks Midjourney for gen-AI photo.